Obnovitev članstva FAQ

V mojem računu piše, da je potekel. Kaj naj naredim?

Če vidite to sporočilo, ko poskušate dodati izdelek v košarico, bodisi dokumenti, ki jih je vaša organizacija predložila ob registraciji v donacijsko shemo kot dokazilo vašega statusa nevladne in neprofitne organizacije, niso več veljavni, ALI pa je bila vaša organizacija potrjena kot upravičena pred 4 leti.  Preveriti in potrditi moramo, da so vaši podatki še vedno pravilni. Če imate račun s potekom veljavnosti, še ne pomeni, da ste izgubili status; pomeni le, da moramo podatke, ki ste jih vnesli preveriti na štiri leta.

 

Kaj moram predložiti?

 

Prosimo, potrdite, da so vaši podatki pravilni in veljavni, tako da pregledate podatke organizacije.  Nato nam pošljite elektronsko sporočilo iz elektronskega naslova, ki ste ga uporabili pri registraciji v donacijsko shemo, da potrdite morebitne spremembe.

Če je vaš status preklican, nam pošljite kopijo nove dokumentacije, ko bo na voljo.

 

Kdaj lahko spet uporabim svoj račun?

Potem ko potrdimo, da so vaše informacije še vedno točne ali prejmemo veljaven nov dokument, če je bil vaš status preklican, bo vaša organizacija potrjena kot upravičena še 2 leti. Znova lahko pričnete z naročanjem donacij in ustvarite veljavnostni žeton.

Če imate več vprašanj glede ponovne upravičenosti vaše organizacije in veljavnosti vašega uporabniškega računa, se obrnite na ekipo TechSoup Slovenija na resitve@misss.org

Hvala!