Storitve potrjevanja | Pogosta vprašanja in odgovori za NVO

Kaj je veljavnostni žeton (številka)?

- Veljavnostni žeton (številka) je edinstvena koda, ki jo oseba uporabi v imenu svoje nevladne organizacije, ki je bila potrjena s strani TechSoup Slovenija. Žeton (številka) je uporabljen za dostop do produktov in storitev namenjenih nevladnim organizacijam (NVO).

- Ko je žeton (številka) uspešno uporabljen, se NVO šteje kot upravičena organizacija za donacije s strani ponudnikov storitev ali izdelkov za čas, ki je posebej določen s posameznim programom.

 

Kako zgleda veljavnostni žeton (številka)?

Veljavnosti žeton (številka) zgleda nekako tako: 123a4567@MyNGOname

 

Kako dobim veljavnostni žeton (številko)?

- Veljavnostni žeton (številko) lahko ustvarite preko TechSoup Slovenija in z uporabniškim računom, ki ga ustvari odgovorna in/ali pooblaščena oseba za zastopanje NVO.

- Ker veljavnostni žeton (številka) poteče po 60-ih dneh, je najbolje, da se ustvari le takrat, ko se ga potrebuje.


- Če ste nosilec TechSoup Slovenija uporabniškega računa v vaši organizaciji:

 

1. Prijavite se v vaš TechSoup Slovenija uporabniški račun.

2. Na strani Moj račun pojdite na zavihek Veljavnostni žeton (številka).

3.      Kliknite Dodaj nov žeton (številko).

4.      Vnesite ime, priimek in elektronski naslov osebe, ki bo žeton (številko) Uporabljala.
Pomembno! To mora biti oseba, ki je pooblaščena, da zastopa vašo NVO. Lahko je uslužbenec, prostovoljec, član uprave ali svetovalec, ki deluje s polnim poznavanjem vaše NVO. Ne ustvarjate veljavnostnih žetonov (številk) za nekoga, ki ni pooblaščen, da deluje v imenom vaše NVO.

5.      Kliknite Dodaj nov žeton (številko). Pojavil se bo vaš nov veljavnostni žeton (številka).

6.      Če ste ustvarili veljavnostni žeton (številko) za vašo lastno uporabo:

 

A.    Kopirajte veljavnostni žeton (številko).

B.     Prilepite veljavnostni žeton (številko) kjer je bilo prvotno zahtevano, kot je to prikazano v naslednjem primeru.


Če ste ustvarili veljavnostni žeton (številko) za uporabo s strani pooblaščenega predstavnika vaše NVO:


1. Kopirajte veljavnosti žeton (številko).

2. Prilepite ga k elektronski pošti pooblaščenega predstavnika.

3. Pooblaščeni predstavnik nato prilepi veljavnostni žeton (številko) kjer je bilo prvotno zahtevano in je prikazano v naslednjem primeru.


Če niste nosilec uporabniškega računa TechSoup Slovenija :

 


1.      Vzpostavite kontakt z nosilcem uporabniškega računa TechSoup Slovenija  in ga pozvati, da ustvari veljavnost žeton (številko) za vas.

2.      Veljavnostni žeton (številka) bo za vas ustvarjen le v primeru, da ste pooblaščen predstavnik NVO.


Če vaša NVO še ni bila potrjena s strani TechSoup Slovenija:


1.      Izvedite postopek registracije.

2.      Po prejeti potrditvi, kar pomeni, da  vaša NVO izpolnjuje zahtevane kriterije, boste lahko ustvarili veljavnostne žetone (številke), po zgoraj opisanih korakih. 

 

Kaj naj storim, ko imam veljavnostne žetone (številke)?

- Za dostop do storitev ali produktov ustvarjenih za NVO, vas bodo podjetja ali ponudniki programske opreme, ki delajo s TechSoup Slovenija, pozvali k predložitvi veljavnostnega žetona (številke) in s tem preverili upravičenost vaše NVO za donacijo.

- Kopirajte vaš žeton (številko) z vašega TechSoup Slovenija uporabniškega računa in ga prilepite, kjer je zahtevan in je prikazano v naslednjem primeru.

 

Kako pogosto bom moral uporabljati veljavnostni žeton (številko)?

- Za dostop do storitev ali produktov je potrebno veljavnostni žeton (številko) vpisati samo enkrat.

- Ta žeton (številko) lahko uporabite tudi za ponudbe drugih ponudnikov dokler ta ne poteče.

 

Kdaj bo moj veljavnostni žeton (številka) potekel?

- Vsak veljavnostni žeton (številka) ima življenjsko dobo 60 dni.

- Ker veljavnostni žetoni (številke) po 60-ih dneh potečejo, je najbolje, da jih ustvarite le takrat ko jih potrebujete.

- Potek vašega veljavnostnega žetona (številke) ne vpliva na obstoječe storitve. Na primer, če uporabljate žeton (številko) za dostop do donirane storitve in žeton (številka) poteče, to ne bo vplivalo na storitev, ki ste jo do sedaj uporabljali.  

 

Kaj naj storim, če moj veljavnostni žeton (številka) poteče še preden ga uporabim?

- Nosilec TechSoup Slovenija uporabniškega računa lahko v temu primeru posodobi veljavnostni žeton (številko).

- Posodabljanje poteklega veljavnostnega žetona (številke) zamenja obstoječo kodo z novo in nastavi nov 60-dnevni rok veljavnosti.

- Če ste imetnik TechSoup Slovenija uporabniškega računa:

1.      Prijavite se  v vaš TechSoup Slovenija uporabniški račun.
2.      Na strani Moj račun pojdite na zavihek Veljavnostni žeton (številka).
3.      Poiščite potekel veljavnostni žeton (številko) na seznamu pred vami (ime in elektronski naslov osebe za katero ste ustvarili žeton (številko) se pokaže zraven).
4.      Kliknite Posodobi žeton (številko). Veljavnostni žeton (številka) se avtomatsko posodobi.
5.      Če ste posodobili veljavnostni žeton (številko) za lastno uporabo: 

A. Kopirajte veljavnostni žeton (številko).
B. Prilepite veljavnostni žeton kjer je bilo prvotno zahtevano in  je prikazano v naslednjem primeru.

      6.      Če ste posodobili veljavnostni žeton (številko) za uporabo vašega pooblaščenega uporabnika vaše NVO:

A. Kopirajte veljavnostni žeton (številko).
B. Prilepite ga k elektronski pošti pooblaščenega predstavnika.
C. Pooblaščeni predstavnik nato prilepi veljavnostni žeton (številko) kjer je bilo prvotno zahtevano in je prikazano v naslednjem primeru

 

Če niste  nosilec uporabniškega računa pri TechSoup Slovenija, kontaktirajte nosilca TechSoup Slovenija uporabniškega računa in ga zaprosite za posodobitev veljavnostnega žetona (številke) za vas.