Dynamics 365 for Customer Service On-Premises User CAL

SKU: LS-50096
Taksa: €111.00
SolutionDonor PartnerMediaPlatformTitle GroupMicrosoft Product Category
Opis: 

Opis

Uporabniški CAL za storitev Dynamics 365 Customer Service (On-Premises)  zagotavlja uporabniku dostop do aplikacije za stranke v strežniku Dynamics 365 (On-Premises) iz katere koli naprave. Strežnik Dynamics 365 (On-Premises) namestitvena različica programa Microsoft Dynamics 365 in deluje na strežniku Windows Server. Namestitvena različica aplikacije Dynamics 365 for Customer Service v primerjavi z različico v oblaku predstavlja omejeno zmožnosti upravljanja s strankami (CRM).

Ta donacija zagotavlja Dynamics 365 uporabniško licenco CAL Customer Service (On-Premises). Pravice za zagon programa Dynamics 365 (On-Premises) Server in aplikacijo Dynamics 365 for Customer Service (On-Premises) so vključene v licenco CAL. Za dodatne informacije o Dynamics 365 (On-Premises) in zahtevah glede licenciranja si oglejte Vodič o izdelkih in licenciranju Dynamics 365.

Katere različice programske opreme so na voljo?

Lahko se odločite za prenos trenutne oziroma želene različice programske opreme. Preko spletnega mesta Current Versions of Microsoft Products lahko preverite, katera je zadnja različica izdelka. Programsko opremo lahko prenesete v kateremkoli želenen jeziku s seznama.

                                                

Prednosti za organizacije

Dynamics 365 for Customer Service (On-Premises) lahko uporabite za:

·      Poenostavitev upravljanja relacij na način združitve sestavljenih informacij na osrednjo lokacijo

·      Avtomatizacija in racionalizacija procesov z določanjem najboljših praks in doslednim urejanjem postopkov

Poglavitne zmožnosti

Ustvarjanje poročil: poročila so na voljo na zahtevo, načrtu ali urniku dogodkov in jih lahko uporabniki ustvarijo brez IT pomoči.

Uvoz podatkov: uporabniki lahko v večjem obsegu naložijo podatke z namenom integracije stikov, e-poštnih sporočil, opravil, sestankov ali beležk z ustrezno evidenco strank.

Spremljanje korespondence: odgovori na sledenje e-poštnim sporočilom se spremljajo samodejno, kar uporabnikom omogoča, da hiter pregled vse ustrezne korespondence s stranko ali informacijo o stranki.

Uvedba baze znanja: za svoje zaposlene lahko nastavite bazo znanja, ki jo je mogoče iskati in jim zagotovite ustrezne odgovore preko različnih kanalov.

 

Informacije o licenci

Licence CAL ne potrebujejo medijev, licenčnih ključev ali namestitvenih kod.

Licence CAL, ki so na voljo preko sheme TechSoup, na voljo za trenutno različico strežniške programske opreme, vendar se licence lahko uporabljajo tudi v starejših različicah strežniške programske opreme.

Pridobivanje tega izdelka

Dovoljenje za zagon programa Dynamics 365 (On-Premises) Server je vključena v licenco CAL. Dodatne strežniške licence za uporabo strežniške programske opreme niso potrebne.

Če želite namestiti ta izdelek, morate naložiti programsko opremo iz Microsoftovega servisnega centra za količinsko licenciranje (VLSC) in vnesti licenčni ključ. Namestite lahko poljubno jezikovno različico, ki je na voljo za določen izdelek.

 

 

Prejeli boste dve elektronski sporočili:

1.   Po odobritvi vaše zahteve za donacijo, bo TechSoup poslal na e-naslov vaše organizacije sporočilo s potrditvijo števila naročenih licenc in informacijo z navodili o uporabi VLSC takoj, ko Microsoft potrdi vašo licenčno pogodbo. Poskrbite, da bo e-poštni naslov v vaši organizaciji redno posodobljen inusklajen s podatki vašega računa.

 

2.   Microsoft vam bo poslal e-poštno sporočilo, s katerim potrjuje vašo organizacijo za uporabo VLSC. To e-poštno sporočilo dokazuje, da so na Microsoftu prejeli vašo licenčno pogodbo. Po prejemu tega sporočila, boste lahko sledili korakom iz  prvega sporočila za prejem donacije, ki ste ga prejeli s strani TechSoup.

 

Software Assurance

Program Software Assurance program vam omogoča možnost namestitve najnovejše izdaje izdelka, ki je zajet v sporazumu.

 

 

 


Requirements: 
System Requirements ·    See Dynamics 365 (On-Premises) system requirements.